Skoleskistafetten er avlyst
Postet av Peter Lerche Raadal den 17. feb 2020
Skoleskistafetten er avlyst.
Vi har vært i kontakt med kommuneoverlegen i dag. Etter nye føringer fra FHI i går kveld og kommuneoverlegens vurderinger av disse onsdag formiddag, så anbefales vi å avlyse skolestafetten i kveld. Den blir ikke satt opp igjen senere i vinter.
Synd, men sånn er det.
Vi gleder oss til neste år:-)
Logg inn for å skrive en kommentar.